پلاک مشخصات شرکت کابل مسین
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

پلاک مشخصات کابل

شرکت کابل مسین یک شرکت تولیدی در زمینه کابل‌سازی می‌باشد. این شرکت در شهر کرج  و منطقه محمدشهرقرار واقع شده است. شرکت کابل مسین نزدیک به ربع قرن سابقه فعالیت در زمینه تولید و توزیع محصولات مسی و آلومینیومی دارد.

شرکت کابل مسین با بهره گیری از تجربیات مدیران و کارشناسان متخصص خود در زمینه تولید سیم و کابل و نیز با استفاده از ماشین آلات مدرن و همچنین تجهیزات آزمایشگاهی پیشرفته در زمینه تست مواد و محصولات و کنترل کیفیت توانسته است به کیفیت بالای محصولات دست پیدا کرده و با ظرفیت تولید ۹۰۰۰ تن مس و آلومینیوم در زمره بزرگترین تولید کنندگان کابل قرار گیرد.

بر روی قرقره‌های کابل برق پلاک فلزی زیبایی نصب می‌گردد که حاوی اطلاعات ارزشمند و مهمی درباره آن است. این نیم پلیت یا پلاک مشخصات زیبا طول، اندازه، زمان ساخت و دیگر اطلاعات آن را در بر دارد. نیم پلیت ها از انواع رایج پلاک فلزی هستند و اغلب از فلزاتی نظیر آلومینیوم و استیل ساخته می‌شوند. شکل ظاهری و ابعاد نیم پلیت ها غالبا مستطیلی است. در نمونه‌های استیل از حکاکی اسیدکاری با چاپ رنگ کوره‌ای استفاده میشود. در نمونه های آلومینیوم حکاکی لیزری و نوع چاپ غالبا آنادایز و در برخی موارد سابلیمیشن است. البته چاپ افست نیز در آنها کاربرد دارد. ساخت نیم پلیت در کارگاه‌های پیشرفته و با دستگاه‌های مخصوص با دقت بالایی انجام می‌شود.

اغلب نیم پلیت‌ها رنگ نقره‌ای زمینه نقره‌ای دارند و قسمت نوشتاری آن مشکی است. البته می‌توان در رنگ‌های متفاوتی آن را تولید کرد. ساخت یک پلاک زیبا که محصول شما را معرفی می‌کند باعث اعتبار بخشی به شما و محصولاتتان خواهد شد. در کارخانجات نیز الصاق نیم پلیت به افراد کمک خواهد کرد که شیوه درست استفاده از یک دستگاه را بیاموزند و با مخاطرات آن آشنا شوند.

 شما می‌توانید جهت  سفارش و ساخت انوع پلاک فلزی و مشخصات با نشانه ساز تماس بگیرید.





:: برچسب‌ها: ساخت پلاک، سفارش پلاک فلزی، قیمت پلاک، پلاک دستگاه، پلاک صنعتی ,
:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: